Euphonia

Euphonia

Wraz z rozwojem firmy często następuje konieczność dostosowania narzędzia do bieżących potrzeb - tak było w tym przypadku. Zajęliśmy się modernizacją istniejącej strony internetowej - zarówno szatą graficzną jak i funkcjonalnością.

  • Projekt graficzny
  • HTML/CSS
  • Aplikacja internetowa
  • Strategia
  • Optymalizacja
  • Doradztwo

euphonia

Pani Jolanta zgłosiła się z potrzebą przerobienia strony internetowej. Oferta kursów i warsztatów wymagała przyjaźniejszej prezentacji i nowych funkcjonalności w zapleczu istniejącej www.

Przygotowany został plan stworzenia nowej strony z zapleczem zarządzania kursami, dzięki któremu praca nad nimi będzie przyjemniejsza, klienci będą mogli łatwiej zapisać się na kursy i warsztaty oraz dokonać rezerwacji za pomocą płatności internetowych. 

  • Klient

    Euphonia

  • Branża

    Rozwój osobisty, Psychobiologia

  • Usługi wykonane

    Projekt graficzny, HTML/CSS, Aplikacja internetowa, Strategia, Optymalizacja, Doradztwo

Zobacz wersję online

Tworzenie
kursów.

Przygotowaliśmy system tworzenia kursów oraz zarządzania stroną zaprojektowany na potrzeby klienta.

Kursy można tworzyć przez przenoszenie i upuszczanie konkretnych bloków w panelu administracyjnym.

Do każdego kursu została stworzona możliwość dodania wariantów cenowych w zależności od potrzeb klienta: np. płatności miesięczne, płatności z i bez wyżywienia.

Bloki w panelu podzielone są na kategorie:

  • Bloki z treścią
  • Agenda
  • Harmonogram
  • Edytor treści
  • Prowadzący
  • Goście

Dodatkowo w bloku z treścią można dodać grafiki.

Tworzenie kursów za pomocą bloków

Panel zarządzania
kursami.

Panel umożliwia łatwe zarządzanie treściami dodanych kursów oraz modyfikowanie według bieżących potrzeb administratora.

Można dodawać i usuwać bloki, przesuwać i zmieniać układ kursu.

Panel
administracyjny.

Dla wygody użytkownika w panelu zostały dodane wszystkie elementy jakie pozwolą na lepsze zarządzanie kursami, sprawdzanie płatności i zmianę ustawień.

Przejrzysta
i czytelna.

Taki cel przyświecał nam podczas modyfikowania strony. Mieliśmy pewne założenia i ustalenia z klientem, które wdrożone zostały w projekcie.

  • funkcjonalność strony
  • łatwość obsługi
  • prosta i konkretna

Dla użytkownika najważniejsze jest odnalezienie na stronie internetowej tego, czego szuka. Dlatego musi spełniać nie tylko oczekiwania jej właściciela, ale także najnowsze standardy w komunikacji i trendy w projektowaniu stron www.

Automatyzacja
zadań.

System kursów został wyposażony w możliwość automatycznego wysyłania e-maili 5 dni po zakończeniu kursu.

Zarządzający kursami ma możliwość tworzenia dowolnej ilości szablonów wiadomości e-mail, dołączenia do nich plików oraz podpięcia ich pod wybrany kurs w zapleczu.

Dzięki temu uczestnicy kursu otrzymują podsumowanie, materiały i wszystkie przygotowane przez administratora załączniki. Automatyzacja komunikacji usprawnia cały proces o zapewnia wysoką jakość obsługi nie tylko przed i podczas kursu, ale także po jego zakończeniu. Pozwala też na utrzymanie relacji z uczestnikami.


Wygodne
płatności.

Przy tworzeniu panelu klienta została dodana możliwość płatności internetowych przez platformę Przelewy24. 

Strona płatności została przygotowana tak by nie odwracała uwagi od procesu płatności a jednocześnie pojawiały się na niej najważniejsze informacje takie jak 

  • nazwa kursu
  • kwota
  • wybrana forma płatności

Tak by klient miał pewność, że płaci za wcześniej wybrany produkt.

Blog.

Pani Jolanta jest osobą bardzo aktywną na blogu, posiada ponad 160 wpisów, które zostały przeniesione ze starej platformy na nową. Wszystkie wpisy zostały przedstawione w nowej bardziej przyjaznej i czytelnej szacie graficznej.

Panel administracyjny pozwala na dodawanie kolejnych wpisów, załączników i ogólne zarządzanie tą sekcję strony internetowej.

Odświeżony wygląd oraz ułatwienie tworzenia wpisów różnego rodzaju przekłada się na łatwiejszą i przyjemniejszą pracę edytorską. W zapleczu zostały oddzielone sekcje na dodanie galerii oraz plików, przez co zachowany jest porządek, a w przypadku konieczności można rozbudować zaplecze o kolejne podsekcje.

Naszym argumentem
są opinie klientów.

O to co miała o nas do powiedzenia właścicielka Euphonia Pani Jolanta. 

Dziękujemy za ciągłą współpracę w przyjemnej i wyrozumiałej atmosferze.

Skontaktowałam się z firmą DEPCORE ponieważ potrzebowałam sprawnie działającej strony internetowej łączącej skuteczną wizytówkę firmy z uwzględnioną możliwością  bezpośredniej sprzedaży przez www. 

DEPCORE pomogli mi (przez) zaprojektowanie i wykonanie nowej www z nowymi funkcjonalnościami. Rezultatem było wykonanie nowej strony, która działa bez zarzutu umożliwiając kompleksową obsługę klientów i przejrzystą, czytelną prezentację oferty. 

Podobało mi się, że usługa została wykonana sprawnie, uwzględnione zostały kreatywnie dobrane pomysły dostosowane do specyfiki mojej działalności, a najważniejsze jest to, że www od początku do tej pory działa bez zarzutu, w znaczący sposób usprawniając prezentowanie oferty i obsługiwanie klientów firmy. 

Całe doświadczenie ze współpracą było rzeczowe, uwzględniało moje uwagi i odbywało się w życzliwej atmosferze owocując skutecznymi, praktycznymi rozwiązaniami. 

Poleciłabym firmę DEPCORE osobom/firmom, które potrzebują sprawnej, dobrze działającej strony internetowej i kreatywnych, praktycznych rozwiązań wspierających prezentację oferty i działalność firmy. 

Jolanta Toporowicz - Właścicielka

Zastanawiasz się jakie działania przyniosą najlepszy efekt?
Potrzebujesz pomocy przy projekcie? Nie wiesz jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie odpowiednie?
porozmawiajmy

następna realizacja

RK Finance